Pescuit si camping

Imi e dor de un pescuit. De abia s-a incheiat vara si deja ma gandesc visatoare la ea. Sa stau pe marginea lacului cu batul in balta, palaria sa ma protejeze de soarele arzator, iar pestele sa fie nervos si sa-mi traga firul pana aproape mi-l rupe. Iar pe langa simplul pescuit bineinteles ca se potriveste si o noapte cu cortul. Desi niciodata nu mi-a placut sa dorm in cort, fiind adepta confortului si a pernelor mele moi si multe, acum chiar imi e dor sa dorm in cort intr-o noapte friguroasa din august. Mi-e dor sa nu ma pot misca din cauza hainelor de pe mine si sa stau in fata chinuitului foc care se chinuie sa traiasca.

Roua de dimineata pe care mereu am urat-o, vreau sa o vad pe scaunul ud. Mi-e dor de ceata deasa care nu ma lasa sa-mi vad pluta si de broastele curioase de lumina lanternelor. Cu drag imi amintesc de prima data cand am pescuit. Fusese de ziua mea si eram atat de fericita ca am prins un pestisor cat degetul. Pana sa pun mana pe undita, mereu condamnam pescuitul. Imi parea o activitate atat de plictisitoare si monotona. In cazul in care se prind niste pestiuci nu e chiar atat de rea, e chiar distractiva, dar in rest nu prea. Chiar daca nu merge treaba, poti gasi si alte activitati auxiliare, cum ar fi plaja sau lectura unei carti. O alta provocare poate fi descurcatul firelor. La descurcat mai greut merge treaba la mine, dar in schimb cand e vorba de agatat sau facut funda sunt prima. Din orice pozitie eu pot rezolva treaba. O alta idee este de asemenea fuga de albine sau tantari. Pe langa clasicul bronz, putina miscare nu strica, putin jogging.

Sarim catre cealalta parte, campingul. Totul este foarte placut, aer curat, liniste. Dar pana a ajunge la locatia respectiva trebuie sa trecem printr-o etapa foarta importanta si esentiala in supravietuirea cu cortul, facutul bagajelor. Atunci apar intrebarile de baza. Ce ne luam, cat ne luam si bineinteles unde le punem? De fiecare data exista cate un articol pe care sigur nu il folosim, il uitam pe undeva prin masina sau geanta, dar nu ii simtim lipsa.

De exemplu ne luam umbrele de soare chiar daca a fost anuntata ploaie, vrem sa avem vreme buna asa ca ne incercam norocul.

Indiferent de activitate, fie ca mergem cu cortul sau la pescuit tot ne prinde bine putin timp liber departe de oras, de aglomeratie si stres.