Curiozitatea batranilor

De fiecare data cand ma duc acasa, in provincie, toti vecinii sunt curiosi de urmatoarele aspecte:

- Cu cine am venit

- De ce am venit

- Cat stau

- Daca m-am casatorit sau daca sunt insarcinata

-  Alte intrebari de prost gust

Stand la bloc, in fata intrarii am 2 banci unde intordeauna trebuie sa fie cineva prezent. Fie ca e vecinul de la 4, fie ca e cel din fata, mereu este cineva. Daca in prima zi nimeni nu mai intreaba nimic, atunci ma iau din cap pana in picioare sa observe vreo schimbare. Abia in zilele urmatoare incepe interogatoriul.

Chiar si daca ma duc pana la magazin ei sunt prezenti pentru a se uita in sacosa mea. Realizeaza inventarul si apoi stabilesc meniul.

Cum de cele mai multe ori ajung acasa in perioada sarbatorilor, mai exact in posturi, bineinteles ca fac un gratar alaturi de tatal meu. Iarasi imi pun o eticheta – pacatoasa.

Orice miscare as face mereu este urmarita. Nu am nimic cu bietii batranei, dar uneori devine enervant stiind ca mereu trebuie sa le zambesti sau sa le raspunzi frumos. Si asa stau putin si nu vreau sa devin nepoliticoasa. Mai ales ca sunt si batrani nuas vrea ca ultima impresie sa fie una negativa, sa ma bantuie dupa.

Asa ca injuram printre dinti, ne prefacem ca ne prieste conversatie si mergem mai departe. Ultima data tin minte ca vecinul din fata a venit sa ma pupe. Ce puteam sa ii fac cand a venit asa entuziast? Pleaca de aici mosule ca mirosi a naftalina? Nu. "Mi-a fost de dumneavoastra. Ce mai faceti?" Si a trecut.