Barcelona, mi amor

Eu fac parte din generatia telenovelor. Atunci cand au aparut pentru prima data in Romania, aveam 10 ani si nu cred ca exista om din generatia mea care sa nu fi vazut macar cateva episoade dintr-o telenovela. Atunci m-am si indragostit de limba spaniola si tot atunci mi-am si promis ca atunci cand voi fi mare voi vizita Spania.

Insa au trecut foarte multi ani de atunci, iar eu am ajuns in Spania abia anul trecut, cand am fost intr-un City Break Barcelona, unde am ajuns oricum din intamplare - o prietena trebuia sa plece cu iubitul ei in Barcelona, insa s-au despartit cu o saptamana inainte, asa ca m-a intrebat daca nu vreau sa merg. Oferta mi s-a parut foarte buna - ei gasesisera aceasta oferta cu mult timp inainte pe www.sobisturism.ro, asa ca am fost foarte bucuroasa ca voi auzi timp de 4 zile limba spaniola si ca voi avea ocazia sa merg in unul dintre cele mai frumoase orase din lume. Nu stiu cum au trecut zilele, mi s-a parut ca am stat doar cateva ore, atat de frumos mi s-a parut totul. Am vizitat tot ce se putea vizita intr-un timp atat de scurt, am mancat tot felul de tapas, paella si platouri de combinatii de fructe de mare. Dar cel mai mult mi-au placut deserturile - nu a fost desert pe care sa il incerc si sa nu imi placa, dar asta poate si pentru ca sunt innebunita dupa dulciuri. Insa recomand crema catalana, un fel de crema de zahar ars, mel i mato, branza dulce de vaca cu miere sau cocas, un foietaj cu zahar si seminte de pin. Dintre obiectivele turistice, cel mai mult mi-au placut Sagrada Familia, care de altfel este si cel mai vizitat obiectiv din Barcelona, Acquarium-ul din Barcelona, care are 35 de bazine in care sunt peste 11.000 de animale marine din peste 450 de specii, Muzeul Picasso, daca doriti sa vedeti opere ale cebrului pictor sau gradina zoologica (Zoo Parc de la Ciutadella), care este impresionanta - are peste 7000 de animale din peste 500 de specii. Fiind impatimita a dulciurilor, nu aveam cum sa ratez nici Muzeul Ciocolatei, un obiectiv foarte interesant, mai ales ca biletul de intrare este comestibil, fiind din ciocolata.

Barcelona este un oras in care nu te poti plictisi si este un oras ca nu poate fi descoperit cu adevarat in doar cateva zile, astfel ca mi-am promis ca voi mai vizita acest oras cel putin o data.