Cateva sfaturi pentru o optimizare seo cu rezultate satisfacatoare

Cand incepem o optimizare tip SEO pentru un site trebuie sa ne gandim la mai multe lucruri, insa cele mai importante si mai simplu de optimizat sunt titlurile, permanent link-urile, dar si cuvintele cheie si headings-urile. Titlurile puse pentru fiecare tip de continut postat pe site trebuie sa contina cuvintele cheie prezente si in text, nu trebuie sa fie mai lungi de sapte cuvinte. Ele trebuie sa fie suficient de bune incat sa ii atraga pe cititorii online si sa ii determine sa-si doreasca sa intre pe site-urile respective, sa ofere tot ce le trebuie pentru a ajunge la continutul dorit.

Pentru o optimizare seo de calitate titlul trebuie sa tina cont de cateva intrebari cheie pentru a putea sa furnizeze cele mai bune informatii in cel mai scurt timp. Aceste intrebari fac parte din randul celor tipic jurnalistice, printre ele numarandu-se ce, unde, cum. Formatarea titlului trebuie sa fie dublata si de optimizare seo a premanant link-urilor. Permanent link-urile trebuie editate individual pentru a se adauga in ele cele mai importante cuvinte cheie relevante pentru continutul din textul la care trimite direct. La fel de important pentru optimizare seo este si lead-ul, adica primul paragraf al textului, unde trebuie sa regasim cuvinte cheie, formatari tipice seo si o organizare a informatiei respectand piramida inversata din jurnalism.

Lead-ul trebuie sa fie scurt si atragator, sa determina cititorul sa isi doreasca sa citeasca si restul articolului pentru a afla alte detalii interesante si importante pentru ceea ce cauta el. Headings este alt atribut care ajuta Google sa indexeze mai rapid si mai bine continutul de pe site-uri, cautarile algoritmilor dupa continut nou fiind mai usoare si mai eficiente daca exista ierarhizari facute inteligent in interiorul titlurilor. De asemenea, continutul trebuie sa fie unic, nu trebuie copiat nimic, imaginile sa aiba atributul alt si sa fie optimizate seo cu ajutorul cuvintelor cheie. Cuvintele cheie pot fi boldate pentru a ajuta Google, pot sa fie mai multe pe o pagina sau in articol pentru a atrage atentia motorului de cautare, dar nu trebuie sa se exagereze.

Nu mai mult de cinci sau sase etichete merg introduse in site, asta pentru ca Google nu permite mai multe. Pentru website-urile care au in spate platforma Wordpress, puteti sa instalati pluginuri care sa va ajute sa adaugati rapid descriere, meta-taguri sau optimizare pe titluri si subtitluri.